top of page
Bergenbier_Final Assets_Set.png
Bergenbier-uber-1920x1080-v4 copy.jpg
Icons vector Baut responsabil-01.png

În 2022, sub umbrela campaniei „Prietenii știu să fie responsabili”, am desfășurat împreună cu Uber proiectul „Suporteri Responsabili în Trafic”.

 
 
 
 

Scopul campaniei a fost promovarea unui consum responsabil de alcool în orice ocazie, dar mai ales în momentul preferat de toți suporterii: Campionatul Mondial de Fotbal.

 

Toleranța zero pentru alcool la volan a fost promovată prin parteneriatul cu Uber, oferind o alternativă de transport, atunci când consumăm responsabil o bere cu prietenii.

 
 
 

Campania a avut loc exclusiv digital, pe durata Campionatului Mondial de Fotbal, prin intermediul influencerilor:

 
 
 
 
AMI .jpeg

Ami

 
Bogdan Dracea.jpeg
Bianca Purcarea.jpeg
Bogdan Malaele.jpeg

fiecare cod în valoare de

25 RON

Bergenbier și Uber, cu ajutorul influencerilor, au oferit prin tragere la sorți, 600 de coduri pe platforma de transport

 
 
 
 

Fiecare câștigător a primit câte 4 coduri promoționale, pe care le-a putut

folosi împreună cu prietenii,

în serile de fotbal din perioada

Campionatului Mondial de Fotbal

 
 
 
bottom of page