top of page


Anul acesta, sub umbrela campaniei „Prietenii știu să fie responsabili”, am lansat împreună cu Uber proiectul „Suporteri Responsabili în Trafic”.
Scopul campaniei este promovarea unui consum responsabil de alcool în orice ocazie, dar mai ales în momentul preferat de toți suporterii: Campionatul Mondial de Fotbal.

Toleranța zero pentru alcool la volan este promovată prin parteneriatul cu Uber, oferind o alternativă de transport, atunci când consumăm responsabil o bere cu prietenii.
Campania are loc exclusiv digital, pe durata Campionatului Mondial de Fotbal, prin intermediul influencerilor:
fiecare cod în valoare de
25 RON
Bergenbier și Uber, cu ajutorul influencerilor, vor oferi prin tragere la sorți, 600 de coduri pe platforma de transport
Un câștigător va primi maximum 4 coduri promoționale, pe care le va putea
folosi pentru el și prietenii săi,
în serile de fotbal din perioada
Campionatului Mondial de Fotbal

bottom of page